Sunday, September 9, 2007

Tukar Templete


Saya masih menunggu profile dari Rumah Anak anak Yatim ini untuk saya edit dan kemaskinikan blog ini...kebetulan hari ini saya bangun terlalu awal dan sementara menunggu mahatari terbit saya mencari cari templete yang sesuai untuk halaman ini...

Akhirnya berjaya juga saya tukarkan templete ini dari templete yang lama...Alhamdulillah...tiada cara lain untuk saya membantu...moga dengan usaha yang kecil ini dapat saya membantu memaparkan kewujudan rumah anak yatim ini dengan harapan dapat menarik sedikit perhatian pembaca...dan dapat juga kiranya membantu menghulurkan bantuan...

Saya amat amat berharap usaha saya ini berjaya membantu pihak rumah anak anak yatim ini...saya akan mendapatkan matlumat pihak rumah anak anak yatim ini dan akan memaparkannya di sini nanti.

...di sini saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Ramadhan Mubarak kepada kaum muslimin dan muslimat yang pernah hadir di sini...Moga ibadah kita diterima oleh Allah...


No comments: