Thursday, September 6, 2007

Masih Ada Yang Sayang

Halaman ini saya bina khusus untuk sebuah anak Yatim yang bertempat di Chemor Perak...Rumah anak Yatim ini mempunyai seramai 40 orang penghuni berumur dari 8-17 tahun.Saya sendiri tidak pernah melawat rumah anak anak yatim ini kerana saya tiada kesempatan buat masa ini tetapi Insyaallah ketika bercuti nanti...saya akan kesana...Insyaallah mungkin pada akhir Ramadhan ini...

Saya juga baru beberapa hari ini tahu akan kewujudan rumah anak anak yatim ini melalui hubby...dan ingin sekali memaparkan kisah suka duka mereka di sini dan di samping itu dapat membantu mengumpul dana untuk rumah ini kiranya ada dikalangan rakan rakan yang sudi menghulurkan derma untuk membantu menaikkan taraf kehidupan anak anak ini...Mereka amat memrlukan bantuan kewangan terutamanya untuk perbelanjaan harian.


No comments: